woensdag 8 februari 2023

Wederom een nieuw gezicht, welkom Ruben! Theo en Ben remise, de twee 'newbies' Alexander en Ruben winnen!

 

WINTERCOMPETITIE 6 FEBRUARI 2023


Koos: richten op werk... 
Deze week tien deelnemers waaronder wederom een nieuw gezicht viel te verwelkomen. De laatste tijd kwamen wij steeds uit op een oneven aantal deelnemers met als bekend resultaat dat barman/ fotograaf/ reservespeler Koos steeds inviel. Deze editie kon Koos zich dus volledig richten op zijn werk als barman, nou ja en als freelance fotograaf natuurlijk. Jan V. mailde het enige verslag. Koos deed de fotoshoot en Jan Hennevanger zorgde voor de standenlijsten…

 

Theo van Zessen had wit tegen Ben Riksen. De partij werd remise, ½-½.

 

Theo en Ben remise...

Jan Dijkhuizen had wit tegen Ronald Lemmen. Jan won, 1-0.

 

Ronald verliest van Jan...

Hans Schrumpf had wit tegen Gerard Turkenburg. Hans won, 1-0.

 

Gerard verliest van Hans...

Alexander Visser had wit tegen Jan Verveen. Alexander won, 1-0. Jan schreef de volgende loftuiting:

Deze avond zat ik tegenover Alexander Visser. In het kort: ik verloor maar de analyse die Alexander daarna gaf was helder en volwassen. Ik ben onder de indruk gekomen van deze jongeman, voor mij is hij een groei briljant. Ik ben ervan overtuigd dat als deze heer bij ons wil blijven hij tussen nu en zeg een half jaar een van de betere spelers voor ons kan worden.

 

Jan verliest van Alexander...

Ruben Harwig had wit tegen Jan Hennevanger. Ruben won, 1-0.

 

Jan verliest van debutant Ruben...



Verslag: Aad Juijn
Fotografie: Koos Versloot
Standen: Jan Hennevanger









Geen opmerkingen: