woensdag 15 februari 2023

Het RSB Team speelde en dus slechts twee interne wedstrijden... Ben won van Alexander en Jan H. won van Jan V.

 

WINTERCOMPETITIE 13 FEBRUARI 2023

Vier deelnemers...

Deze keer slechts vier deelnemers. Dit had te maken met de RSB thuiswedstrijd tegen Sliedrecht, welke overigens dik werd verloren. Maar goed, twee partijen voor de interne aldus. Jan V. mailde een verslag.
Koos deed de fotoshoot en Jan Hennevanger zorgde voor de standenlijsten…

Alexander Visser had wit tegen Ben Riksen. Ben won, 0-1.

 

Ben won van Alexander...

Jan Verveen had wit tegen Jan Hennevanger. Jan H. won, 0-1. Jan V. schreef het volgende:

Omdat er deze avond een bondswedstrijd van het achttal was bleven slechts Ben Riksen, Alexander Visser, Jan Hennevanger en ik over. Gerard gaf mij de keus om tegen of Jan dan wel tegen Ben te spelen. Ik koos voor Jan Hennevanger omdat ik graag wilde weten hoe Alexander het tegen een top tegenstander zou doen. Na vorige week zijn spel aan de lijve te hebben gevoeld had ik het gevoel dat hij deze horde wel aankon. Koos onze barman/fotograaf was ook zeer geïnteresseerd en bleef lang en geboeid kijken. Dat waren er wel meer viel mij op, toch angstig geworden van de door Alexander behaalde resultaten. uiteindelijk bleek Bens ervaring de betere maar ik had toch de indruk dat Ben zich flink in moest inspannen. En wat betreft mijn partij tegen Jan Hennevanger: wel nadat ik goed uit de opening was gekomen begon ik aan een aanval die helaas op niets uitliep en ik zoveel kwaliteit verloor dat door gaan voor mij geen zin meer had. Ik zal hier weer eens de mechanische meester er naar laten kijken en dan volgende week hopen dat ik de wedstrijd wel win. 

 

Jan V. verloor van Jan H.



Verslag: Aad Juijn
Fotografie: Koos Versloot
Standen: Jan Hennevanger

 







Geen opmerkingen: