donderdag 2 februari 2023

Jan D. wint van Herwig, Theo wint van Ronald en 'newbe' Alexander wint ook zijn 2e partij ditmaal van Martijn...

 

WINTERCOMPETITIE 30 JANUARI 2023


Jan typte verslag...
Evenals als vorige week deze keer wederom elf bezoekers. Zoals te doen gebruikelijk bij een oneven aantal spelers bood allesdoener barman/ fotograaf/ reservespeler Koos ook deze keer weer uitkomst. Jan V. typte het enige verslag. Koos deed de fotoshoot en Jan Hennevanger zorgde voor de standenlijsten…

 

Herwig Devolder had wit tegen Jan Dijkhuizen. Jan won, 0-1.

 

Herwig verliest van Jan...

Theo van Zessen had wit tegen Ronald Lemmen. Theo won, 1-0.

 

Ronald verliest van Theo...

Marco Zwanenburg had wit tegen Ben Riksen. Ben won, 0-1.

 

Marco verliest van Ben...

Martijn Gesell had wit tegen Alexander Visser. Alexander won, 0-1.

 

Martijn verliest van Alexander...

Jan Hennevanger had wit tegen Gerard Turkenburg. Gerard won, 0-1.

 

Jan verliest van Gerard...

Jan Verveen had wit tegen Koos Versloot. Jan won, 1-0. Jan mailde het volgende verslag:

Na een voor mij lange winterstop was ik vandaag weer op de club om mij te meten met mijn clubgenoten. Deze avond was er een oneven aantal spelers wat er in resulteerde dat ik tegen barman Koos mocht aantreden. Koos verklaarde dat wij zo’n drie weken geleden tegenover elkaar zaten. Ik heb het opgezocht en het was geen drie weken maar drie maanden maar dit even terzijde. Over mijn partij tegen Koos het volgende: ik kan oprecht zeggen dat Koos zich goed verdedigde tot de 21e zet daar verloor Koos een paard en dit stuk is hij niet meer te boven gekomen, dus winst voor mij. Echter Koos is in de periode dat hij invaller werd echt wel een betere schaker geworden, dus ga zo door Koos.

 

Koos verliest van Jan... (foto: archief)



Verslag: Aad Juijn
Fotografie: Koos Versloot
Standen: Jan Hennevanger








Geen opmerkingen: