woensdag 14 september 2022

Ben en Herwig remise, Gerard wint van Hans! Marco wint van Jan V. en Martijn wint van Koos...

 

WINTERCOMPETITIE 12 SEPTEMBER 2022

De tweede ronde van de kersverse wintercompetitie kende slechts 7 deelnemers. Theo en Ronald vieren nog steeds vakantie. Barman Koos begint zich als een vaste invaller te ontpoppen en kon na een korte warming-up aanschuiven. En zo werd het ronde getal van 8 spelers bereikt. Jan V. mailde gewoontegetrouw een verslag. Koos nam tussendoor wederom de foto’s. Jan Hennevanger knutselde de standenlijsten in elkaar.

 

Koos: vaste invaller...

Ben Riksen had wit tegen Herwig Devolder. De partij eindigde in remise.

 

Ben en Herwig remise...

Gerard Turkenburg had wit tegen Hans Schrumpf. Gerard won, 1-0.

 

Gerard wint van Hans...

Marco Zwanenburg had wit tegen Jan Verveen. Marco won, 1-0. Jan mailde het volgende verslag:

Na vorig jaar op twee!!! punten na bijna kampioen te zijn geworden. Is nu een nieuw seizoen begonnen. Daar ik vorige week helaas niet aanwezig kon zijn, was ik vanavond weer aanwezig en mocht ik tegen Marco. Ik kwam redelijk goed uit de opening en Marco begon steeds meer tijd te nemen. Uiteindelijk kwam het tot een eindspel van zeven pionnen en een loper voor mij en zeven pionnen en een paard voor Marco. Ik had goede hoop dit eindspel te kunnen winnen maar helaas speelde ik met het hart en niet met het verstand, zodat ik helaas verloor. Een slecht begin van het seizoen maar het seizoen is nog lang.

 

Marco wint van Jan...

Invaller Koos Versloot had wit tegen Martijn Gesell. Martijn won, 0-1.


Martijn wint van vaste invaller Koos...

 


Verslag: Aad Juijn
Fotografie: Koos Versloot
Standen: Jan Hennevanger










 


Geen opmerkingen: