woensdag 23 maart 2022

Herwig wint van Hans, Dick wint van Ronald en Jan V. blijft ondanks verlies koploper!

 

WINTER COMPETITIE 21 MAART 2022

 

Behoorlijke opkomst...

Vanavond mochten wij 13 spelers noteren. Een behoorlijke opkomst aldus. De vrije man werd penningmeester Jan Hennevanger. Handgeschreven verslagen waren er niet deze avond. Lijstaanvoerder Jan Verveen mailde wel een verslag door. Barman Koos deed vanavond weer de fotoshoot. Jan Hennevanger knutselde uiteraard de standenlijsten in elkaar.        

Herwig Devolder had wit tegen Hans Schrumpf. Herwig won, 1-0.

 

Hans verliest van Herwig...

Ben Riksen had wit tegen Theo van Zessen. De partij eindigde in remise, ½-½.

 

Ben en Theo: remise...

Dick Vons had wit tegen Ronald Lemmen. Dick won, 1-0.

 

Dick wint van Ronald...

Jan Verveen had wit tegen Marco Zwanenburg. Marco won, 0-1. Jan schreef het volgende:

Jan: EGO-knauw...
Ik heb het opgezocht en ik had niet meer verloren sinds 15 november 2021 (Ben Riksen). Waarom begin ik hier nu mee? Welnu gisteravond kreeg mijn zorgvuldig opgebouwde ego een geduchte knauw want Marco Zwanenburg veegde mij in slechts 18 zetten van het bord. Een voor mij pijnlijke nederlaag maar misschien ook wel leerzaam. Ik had de laatste wedstrijden de indruk gekregen dat ik onverslaanbaar was. Nu ik flink aan mijn staart ben getrokken hoop ik dat het voor mijn plaats op de ranglijst geen consequenties zal hebben. Zo wel dan moet ik de volgende keer beter mijn best doen.

 


Koploper Jan verliest van Marco...

Daan van Loenen had wit tegen Rob Vermoolen. Daan won, 1-0.

 

Daan wint van Rob...

Joop van der Werf had wit tegen Gerard Turkenburg. Gerard won, 0-1.


Gerard wint van Rob...  

Verslag: Aad Juijn
Fotografie: Koos Versloot
Sterschrijver: Jan Verveen
Standen: Jan Hennevanger







Geen opmerkingen: