woensdag 27 maart 2024

Didier wint van Jan V. Jan H. wint van Nikita en Niels wint van Koos...

 

INTERNE COMPETITIE 25 MAART 2024

Maandag 1 april geen schaken
vanwege Pasen...
Vanavond slechts 6 deelnemers wat betreft de interne competitie. Een en ander had te maken met het thuisspelen van het RSB-team. Dus wel een gezellige drukte. Jan V. schreef een stukje over zijn partij, Koos verzorgde de fotoshoot en Jan H. ontfermde zich over de standenlijsten…

En dan nog dit: wellicht overbodig te melden, maar op maandag 1 april is er geen schaken vanwege Pasen.

 


Didier van Willigenburg had wit tegen Jan Verveen. Didier won, 1-0. Jan schreef hierover:

Er zijn avonden dat je eigenlijk al weet dat je niet in vorm bent, zo ook vanavond. Mijn tegenstander Didier van Willigenburg, een nieuwe aanwinst in onze vereniging, en jawel binnen vier zetten kwam ik volledig klem te zitten. Met de moed der wanhoop probeer ik de stelling in mijn voordeel te krijgen maar op het moment dat ik denk het lek boven te hebben verlies ik een vol stuk. Ik geef meteen op. Voor mij een grote en goede les. Als je je niet sterk genoeg voelt niet gaan schaken.


Jan verliest van Didier...

                             

Jan Hennevanger had wit tegen Nikita Vinichenko. Jan won, 1-0.

 

Jan wint van Nikita...

Koos Versloot had wit tegen Niels van Dam. Niels won, 0-1.

Koos verliest van Niels...





Verslag: Aad Juijn

Sterschrijver: Jan Verveen
Fotografie: Koos Versloot
Standen: Jan Hennevanger

 


Geen opmerkingen: