woensdag 19 oktober 2022

Herwig wint van Jan V, Ben en Theo remise, Jan D. wint van Kadir en Joop wint van Koos...

 

WINTERCOMPETITIE 17 OKTOBER 2022

Afgelopen maandag speelde het 4-Tal thuis. Dat betekende voor de interne competitie vier partijen. Barman/fotograaf Koos viel in om de zeven spelers naar een rond getal op te waarderen. Derhalve vier partijen. Jan Verveen mailde als gewoonlijk een verslagje. Barman/fotograaf Koos speelde als gezegd een partijtje mee en verzorgde naast de bardienst ook de fotoshoot. Jan Hennevanger knutselde uiteraard de standenlijsten in elkaar.

 

4-Tal thuiswedstrijd...

Jan Verveen had wit tegen Herwig Devolder. Herwig won, 1-0. Jan mailde het volgende verslag:

Deze avond was een beetje bijzonder, doordat het viertal vandaag speelde, mocht ik tegen Herwig Devolder spelen. Normaal zou ik nooit tegen Herwig spelen maar zoals gezegd er zijn minder mensen en dan kom je vanzelf bij deze paring uit. Om kort te zijn: ik heb de partij verloren en nadat ik de partij door de mechanische meester had gehaald bleek dat ik de opening niet goed was in gegaan,  anders gezegd: ik was te voorzichtig geweest. Vorige week verloor ik ook al maar toen was mijn gevoel beter, ik heb vandaag toch een kans gemist waardoor ik met een kater achterblijf. Volgende keer beter.  Nog even een idee: ik merk dat er maar weinig mensen zijn die een stukje schrijven en dat is jammer. Misschien is het een idee dat als er een stukje wordt geschreven dat de schrijver dan een extra punt krijgt ter stimulering. Ik ben benieuwd naar de reacties…

 

Herwig wint van Jan...

Ben Riksen had wit tegen Theo van Zessen. De partij eindigde in remise.

 

Theo en Ben remise...

Kadir Ak had wit tegen Jan Dijkhuizen. Jan won, 1-0.

 

Kadir verliest van Jan...

Joop van der Werf had wit tegen Koos Versloot. Joop won, 1-0.

 

Joop wint van Koos...



Verslag: Aad Juijn
Sterschrijver: Jan Verveen
Fotografie: Koos Versloot
Standen: Jan Hennevanger

 









Geen opmerkingen: