vrijdag 25 juni 2021

Zomercompetitie van start! Ben Riksen en Piet Hofstee delen de eerste plaats!

 

ZOMER COMPETITIE 21 JUNI 2021

 

Voetbal: interessanter
Exact het begin van de zomer en ook van de zomercompetitie. Het was een vrij rustig gebeuren. Slechts zes schakers wisten de ‘Hof in Zuid’ te bereiken. Een en ander zal vast met het EK voetbal te maken hebben gehad. Zoals u inmiddels wel weet ben ik (Aad Juijn) gestopt met schaken. Het webmasterschap neem ik voorlopig nog wel op mij, totdat er ’n geschikte evenknie opstaat. Tja, daar ik de clubavonden niet bezoek valt er weinig te schrijven voor mij over het sfeertje aldaar. U zult het dus moeten doen de door barman Koos geschoten foto’s en de door Jan H. in elkaar geknutselde rangen en standen…


 

De zes deelnemers werden in één groep ingedeeld en het speeltempo was 20 minuten per persoon per partij. Ben en Piet wisten de groep gedeeld te winnen…


 

Ben versus Dirk. Kersvers clubkampioen Theo kijkt toe...


Simon en Gerard...



Theo tegen Piet...

Verslag: Aad Juijn
Fotografie: Koos Versloot

Standen: Jan Hennevanger









Geen opmerkingen: