woensdag 11 mei 2022

Theo wint van Marco, Gerard en Dick remise, Jan V. wint van Jan H. en Simon en Joop spelen remise...

 

WINTER COMPETITIE 9 MEI 2022

Slechts acht mensen vonden de weg naar het clubhuis. Deze avond dus vier partijen. Het enige verslag kwam uit het toetsenbord van Jan Verveen. Barman Koos deed als vaste fotograaf de fotoshoot. Jan Hennevanger knutselde uiteraard de standenlijsten in elkaar.


Jan V: enige verslag...

Marco Zwanenburg had wit tegen Theo van Zessen. Theo won, 0-1.

 

Theo wint van Marco...

Gerard Turkenburg had wit tegen Dick Vons. De partij eindigde in remise, ½-½.

 

Dick en Gerard remise... 

Jan Verveen had wit tegen Jan Hennevanger. Jan V. won, 1-0. Jan V. schreef het volgende:

Theo: brutale aap...
Nadat ik vorige keer bijna had verloren leek het me een goed idee om een weekje te laten schieten om wat aan mentale kracht te winnen. Maar wat gebeurde er. Een zeer brutale aap heeft mijn plek in de hoogste boom ingenomen, heel irritant, want je kijkt liever naar beneden dan omhoog. Om dit probleem te tackelen moest er gewonnen worden van mijn eeuwige tegenstander Jan Hennevanger.  Het begin begon veel belovend. Ik won een stuk en hoewel Jan hemel en aarde bewoog bleek hij niet in staat dit verlies te boven te komen. Dus een overwinning en nu maar kijken of het genoeg is om weer op de hoogste tak te komen.

 

Jan H. verliest van Jan V... 

Simon Slui had wit tegen Joop van der Werf. De partij eindigde in remise, ½-½.

 

Simon en Joop remise...



Verslag: Aad Juijn
Fotografie: Koos Versloot
Sterschrijver: Jan Verveen
Standen: Jan Hennevanger











Geen opmerkingen: