woensdag 13 april 2022

Ben wint van Daan, Koploper Jan V. wint van Rob en barman Koos behaalt een remise tegen Jan H.

 

WINTER COMPETITIE 11 APRIL 2022

 

Vanavond speelde het RSB team, en dat hield in dat de interne behoorlijk gedecimeerd was. Vijf deelnemers waarvan Jan Hennevanger vrij nam. Barman Koos en Jan besloten met elkaar te sparren. Dit leverde Koos o.a. een remise op! Verder dus twee officiële partijen. Jan Verveen mailde een verslag. Barman Koos deed als vaste fotograaf de fotoshoot. Jan Hennevanger knutselde uiteraard de standenlijsten in elkaar.        

 

Jan en Koos: sparren...

Daan van Loenen had wit tegen Ben Riksen. Ben won, 0-1.

 

Ben wint van Daan...

Jan Verveen had wit tegen Rob Vermoolen. Jan won, 1-0. Jan mailde het volgende verslag: 

Jan: hete adem achtervolgers
Na vorige week weer verloren te hebben, en ondanks dat ik daar wel een goed gevoel aan overhield, voel ik nu wel de hete adem van de achtervolgers in mijn nek hijgen. Ik sta nog bovenaan maar dat verschil is slechts administratief. Dus het moet vanavond weer gebeuren dat wil zeggen een overwinning zou goed uitkomen. Doordat het achttal vandaag speelt zijn er weinig clubpartijen. Slechts twee en het lot koppelde mijn deze keer aan Rob Vermoolen. De laatste keer dat we elkaar tegenkwamen bood Rob lang en goed tegenstand, ik was dus op mijn hoede. Maar of het nu kwam door dat het team speelde of omdat Koos de barman naast ons speelde tegen Jan Hennevanger, die helaas deze avond geen tegenstander had. Rob had zijn avond niet hij zag de matdreiging niet die ik voorbereidde en ging binnen 14 zetten van het bord. We hebben daarna nog wel voor ons plezier doorgespeeld want de avond was nog te jong om naar huis te gaan. Benieuwd wat ons volgende keer gaat brengen.

 

Jan wint van Rob...



Verslag: Aad Juijn
Fotografie: Koos Versloot
Sterschrijver: Jan Verveen
Standen: Jan Hennevanger









Geen opmerkingen: