woensdag 6 december 2023

Theo en Alexander houden het op remise. Ronald wint van Wilco. Gerard houdt Ben op remise en meer...

 

INTERNE COMPETITIE 4 DECEMBER 2023


Winterse kou trotseren...
Aan de vooravond van het Sinterklaasfeest trotseerden dertien leden van de harde kern de winterse kou. Een niet al te ingewikkelde rekensom levert dan als uitkomst zes partijen op + één speler zonder tegenstander. Hans werd het slachtoffer van dit ongelijke aantal en kon onverrichter zake huiswaarts. Koos regelde tussendoor de fotoshoot en Jan H. verzorgde het rekenwerk m.b.t. de standenlijsten…

 

 

Theo van Zessen had wit tegen Alexander Visser. De partij eindigde in remise, ½-½.

 

Theo en Alexander: remise...

Wilco van de Velde had wit tegen Ronald Lemmen. Ronald won, 0-1.

 

Wilco verliest van Ronald...

Gerard Turkenburg had wit tegen Ben Riksen. De partij eindigde in remise, ½-½.

 

Gerard houdt Ben op remise...

Koos Versloot had wit tegen Jan Hennevanger. Jan won, 0-1.

 

Jan wint van Koos...

Didier van Willigenburg had wit tegen Ruben Harwig. Didier won, 1-0.

 

Didier wint van Ruben...

Stephan Bijleveld had wit tegen Simon Slui. Simon won, 0-1.

 

Simon wint van Stephan...







Verslag: Aad Juijn
Fotografie: Koos Versloot
Standen: Jan Hennevanger

 


1 opmerking:

Stephan zei

Ik lees de berichten altijd met grote interesse. Wel totaal kansloze partij van mij. Had zaterdag een feestje georganiseerd, en mijn slechte gezondheid zorgt er dan voor dat ik daar nog dagenlang de prijs voor moet betalen. In combinatie met een slechte nachtrust bleek dat al na een zet of 5 fataal. Simon maakte helaas geen foutjes en strafte een enorme blunder van mij simpel af. Ik kon nog geen zet vooruit denken. Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Groet,
Stephan